Dålig mamma

Skrivet 2010-08-08 Klockan 06:35:25

Jag är en urusel mamma...
Sonen sov jättehattigt igår pga att pappan köpte bil o höll på. Vilket ledde till att han var jättejobbig igår kväll. Var knappt hos någon annan än mig.. Blev jättelätt ledsen. Jag fick knappt gå o ta mat... Asjobbigt.
Sen har han strulat i natt, jag har inte fått sovit mycket. Har varit vaken sen kl 5 då han vägrar somna om..
Mycket gnäll o åter gnäll... Jag klarar inte av det. Vill bara få TYST på honom..
Jag klarar inte detta mer snart. Vad har jag gett mig in på? Vad har jag gjort som skaffat sonen o utsätta honom för detta???? 
Skicka sms till pappan o skrev att de varit jättejobbigt o att jag inte klarar detta o att han måste hjälpa mig mer nu. Men inte ens säkert att han svarar. Hoppas han tar det för vad det är, ett rop på hjälp.
Jag skrämmer mig själv ibland... Som nu när allt jag ville var att få tyst på ungen.
Klarar inte av det...
*gråter*
Är en urusel mamma.. Hur ska de gå sen i höst när hans kusin e i skolan... hon som hjälper mig mycket nu...
=(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!