Dåligt me sömn

Skrivet 2010-08-27 Klockan 08:23:24

SÅÅÅÅÅ trött o sliten idag... Har knappt sovit i natt känns de som. Hade jättesvårt att somna... O så höll sonen på några gånger efter nappen. O efter vällingen tog det tid innan han somna om. *suck*

Igår var vi o handla med syrran en sväng. Skönt att få åka bil o handla... samt att ha sällskap. =)
Tog ca 1 timme att söva sonen igår...

Prata me en ny nätvän i tele igår... oj oj i över 1 timme. Han var jättekul o lätt att prata me, samma humor..
De kändes lite extra efteråt i magtrakten.. DET är inte bra då han har sambo. Men men var väl bara för de va länge sen jag klicka så bra me någon över telen. Vill att de ska resultera i en bra vänskap...

Har drömt jättekonstigt i natt... Att mitt första ex (tror jag de var) hade varit här uppe o skjutit mot en massa folk, även där jag var... Han var osynlig när han kom till mig o ville prata... Talade om för honom att ahn var tvungen att gå till polisen. O undrade vad f**n han hållt på med...
SKUMMA drömmar jag har, inget ovanligt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!