Drama

Skrivet 2010-08-03 Klockan 08:25:43

Oj oj oj, drama drama drama...
Har haft kontakt lite med en kille i stan. Han har varit lite off men jag kände att jag kunde tänka mig att lära känna honom för så som han beskrev sig så verkade han vara en bra kille. Jag har varit lite flirtig till o från.
I söndags skrev han först... igår skrev jag först.
Frågade en vän som e på samma community som jag träffa honom om hon har kontakt me ngn i stan där innifrån. Hur som helst så frågade hon senare vad han hette o hans nick. DÅ visar de sig att han dejtar hennes vän o har gjort sen början av sommaren. Via tredje part har hon hört att det är seriöst, pratat om att skaffa större bil o kolla på hus. Tjejen tror det är seriöst o att de ska presentera barnen för varandra.
Samtidigt som jag får veta detta chattar jag med honom.
Frågar rakt ut om han va singel... Ja det är han. Frågar om han dejtar någon, Nej det gjorde han inte.
Hmmmmm... Nu imorse upptäckte jag att msn plus har en fuktioin så man kan se om personen har en kvar på kontaktlistan o det har inte han. Så nu e han raderad från min...
Vilken kille... Stackars tjej säger jag bara.
Han sa att vi skulle höras ikväll. Får väl se om han hör av sig elle inte... Men jag lär nog inte kunna vara tyst om detta isf.

Låter det vara för bra så är det nog det...

Tur jag fick veta ändå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!