Ensam o kramsjuk

Skrivet 2010-08-31 Klockan 17:19:19

Deppar lite nu... Känner mig ensam o kramsjuk... Men blir ännu en kväll ensam hemma.
Har inte direkt ngn att fråga om de vill komma hit. E sällan någon som frågar mig oxå om vi ska ses...

Har en enorm tur att jag har 1 riktig riktig vän som ställer upp i vått o torrt. Ändå var det såååå svårt att ställa frågan.. Men svalde min stolthet för sonens skull mycket.

Sonen har sovit bra några nätter nu... Sover lite längre på mornarna... Skönt. Idag vaknade jag före honom.. Han vakna ca 8... Har haft en ganska bra dag. Dock hade han lite svårt att somna när han skulle vila.
Måste väcka honom snart nu. Han somnade så sent... Lär ant va jättetrött..

Imorgon ska vi nog gå upp o gå en sväng på secondhand affären i närheten...

Längtar till fredag då jag får träffa vännen o familj igen!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!