Firande idag

Skrivet 2010-08-01 Klockan 09:22:26

Seg seg seg.. Sonen e jättepigg o kryper omkring i 180 på golvet. Givetvis mot allt han inte ska... Som sladdar o div. Han väckte mig runt 4 tror jag... O sen tog de lite tid innan han somna om. För att sen väcka mig vid 7. *suck*
Längtar tills jag kan få sova utan att bli väckt MEN då lär jag väl vakna ändå eller ha svårt att sova pga att han inte är här hos mig. Antagligen så typiskt :)
 
Var skönt avslappnad när jag lade mig i natt... Sov ganska gott när jag väl somnade. Hade lite svårt att somna.
Han upplevde ngt nytt med mig igår... Som han var tvungen att fråga kompisen om det var vanligt eller inte.. Knas

Idag har jag köket kvar att städa och rulla chokladbollar.

Åhh sonen var uppe på alla fyra o balansera lite nyss.. Det händer saker varje dag. Vad han ÄLSKAR att vara på golvet och leka o kravla omkring. Nu leker han med en tom ½ flaska... Snacka om att ha roligt. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!