Irriterad

Skrivet 2010-08-11 Klockan 16:48:55

Sonens pappa fick själv säga tid om idag, då sa han 16. Messar o frågar vart han är... Hemma svarade han, skulle duscha o hänga tvätt. Ringde upp honom.. Han hade glömt att han sagt att han skulle vara här 16. Men om han fick hänga tvätt o duscha så kunde han va här til 16.30. Skitsnack!!!!! Fanns inte en chans i helvetet att han skulle hinna med det...
Så jag fick ta upp en nyligen somnad son för att kolla tumlaren. TUR jag gjorde det för de hade blivit något fel så tvätten var inte torr.. Och tumlaren stod still. Bara hoppas tvätten hinner bli torr... Har egentligen torktid till 18.20 men har tänkt ta upp tvätten senast 17.30 då jag behöver handla.

Wow han hade inte glömt att han ska sova här i natt iaf...

Blir bara så trött på att det är just OSS han glömmer vad han har bestämt...
*suck*
Ställer till de som f**n för mig, jag har ingen tumlare uppe... Har bara en liiiten torkställning över badkaret. Finns inte en chans att jag haft plats att hänga den blöta tvätten (som jag haft om jag inte gått ner o kollat tvätten)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!