Söndags kväll

Skrivet 2010-08-15 Klockan 22:15:26

Har haft en bra dag med sonen. Vi har vilat/sovit en del. Var o handla förut en sväng mellan skurarna..

Var prat om att kk'n ev skulle komma. Men så blev de sent men han verkade vilja komma... Det var oki om han hann innan kl 21 svarade jag. O de gjorde han inte... Han tyckte jag kunde komma ner o öppna porten. Ville inte dra upp sonen som sover o ville inte lämna sonen ensam heller...
Han började me sina konstiga kommentarer... Jag frågade rakt ut om han inte ville leka med mig mer eller om han ville höra att det var honom jag ville leka med... Jag fick tolka som jag själv ville fick jag till svar.
Skrev att vill han inte leka mer så skriv de rakt ut. Annars får vi vänta o se om de blir något annat tillfälle, svårare än så e de inte. Han blev riktigt sur över att jag inte ville lämna sonen 2 min o öppna porten till honom.
Blir SÅÅÅÅÅ trött på honom ibland... Synd att han e så bra på att leka...
Jag hade inte lämnat sonen ens för att öppna för en vän... så e de bara!

Imorgon måste jag köpa kattsand. Får se om sonen o jag ger oss iväg o handlar själva elle om jag väntar tills hans pappa kommer.

Har lite ont i huvudet o borde försöka sova snart...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!