Jobbig natt, snäll pappa

Skrivet 2010-08-19 Klockan 07:18:07

Tur jag har en snäll pappa till sonen. Fick ringa efter honom i natt vid 00.30. Min mage mådde inte alls bra. Fick diareé och trodde jag skulle spy. Hade inte vågat ta upp sonen om han börjat gnälla SÅ svag var jag. Han kom in 30 min senare. Var vaken som tur var...
Jag fick lägga mig på soffan, slumrade lite men vaknade när sonen vaknade vid ca 2 o skulle ha välling. Sonen hade sen en typisk natt för att vara honom, somna vid 3. Vakna vid 4 o kanske vid 5 oxå sa pappan nu på morgonen. Nu vid 6 så var det att vakna för dagen, som vanligt. Då tog jag honom så pappan får sova lite. Han skulle ha åkt iväg tidigt men han strunta i det, orkar inte.
Lite kul att han fick erfara hur det brukar vara för mig, annars brukar han få så lätta nätter.
Det ska till något rejält för att jag ska ringa o be pappan komma mitt i natten, inte ens när jag varit som mest knäckt vissa nätter har jag gjort det.
E mkt tacksam att han kom in.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!