Ensam

Skrivet 2010-08-03 Klockan 19:00:21

Känner mig lite ensam... Har varit så mycket folk här i dagarna att det är ovant att vara ensam igen.
JA elle det är ju jag o sonen hemma. Han ligger o leker på golvet igen.. E trött men vill inte sova. Kanske han vill sova vid 19. Jag hoppas de iaf.

Var till Ikea idag med exet/sonens pappa. Började märka av att vi umgicks igår o idag...
Bilen hans strulade när vi nästan var hemma. Elle den typ gick sönder... nästan.
Fick ringa en kusin till sonen som kunde köra hem oss.

Hade varit skönt o haft sällskap.. Någon att prata med. O kramas med.. kura ihop med i soffan o glo på tv...
Men samtidigt e jag så rädd för att våga hoppas... öppna mig... våga lita på någon..

Usch nu deppar jag ihop... Tankar o känslor om exet. Varför han inte ville kämpa... varför jag/vi inte var värda att kämpa för..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!