Sovit bättre

Skrivet 2010-08-04 Klockan 09:33:21

Jag måste börja lägga mig tidigare igen... Känner mig ganska trött att somna mellan 23 o 00.
Sonen har sovit bra i natt. Vakna vid 4 o fick välling vid 4.30. Sen vaknade han vid 7. Han låg o vred sig o vaknade långsamt... Sen låg vi kvar o myste lite i sängen. Härligt...

Idag e de rusk ute. Har regnat om de inte regnar o det är grått... O kallt med.

E tvätt kl 10.30.. Systerdottern messa o sa att hon var vaken så jag skulle säga till om jag ville ha hjälp. O det tackar jag ju inte nej till :D

Har dammsugat vardagsrummet o hallen. Där sonen brukar kravla omkring.. Var tvungen o göra det innan jag kunde lägga ner honom för att leka på golvet.
Dammsugar ca varannan till var tredje dag. Har aldrig dammsugat så ofta som jag gör nu.
Vet att jag kommer behöva hålla undan på bordet sen med när han kommer upp o står.. Men nu njuter jag av att inte behöva det. :D Kommer ju givetvis fixa det då oxå.. Var samma som med golvet nu.

Messa kk'n igår... han lyckades bota de genom att skriva knasiga saker... Han e bara så konstig ibland. Blir ganska trött på honom då.
O andra killen, drama-killen.. Hade varit inne o kollat på min sida på communityt. Men det var 1 timme efter jag hade gått o lagt mig. Men jag har tagit bort honom från msn och mobilen. Gillar inte när folk är oärliga.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!