Måndag

Skrivet 2010-08-09 Klockan 09:09:28

Idag e en bättre dag än igår... Igår var jag så sliten... Var riktigt jobbigt. Blev bättre på kvällen... Vi kunde båda sova på dagen o sen var vi över hos syrran lite o umgicks.

Idag har sonen fått smaka kokt ägg... Bara lite för att se hur han reagerar på det. Han gillade det och ska se så han inte reagerar på det typ.
Sonen ville ha välling redan kl 2 i natt. Sen sov han till 6 men somna om o sov till 7.

Jag provade syrrans magtränare igår... bara 10 gånger. Ska försöka göra lite varje kväll när sonen har somnat.

Idag blir det städning här hemma. Det behövs!

Ställde mig på vågen nyss, efter frukost.. O jag har gått ner lite från sist jag vägde mig. Alltid ngt i rätt riktning..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!