Varm onsdag fm

Skrivet 2010-08-18 Klockan 09:32:44

Sonen vaknade vid 2 o ville ha välling redan då... Innan de hade han nästan väckt mig 1 gång i timmen *suck*
Provade att sitta med honom i famnen igen i natt för att han skulle slappna av snabbare... Så han var nog bara vaken 1 timme denna gång. Wow....

Hade problem med internet nu i morse. Kom inte ut. Slutade med att jag fick ringa Tele2. Fick tag på en jättebra tjej på tekniska supporten som lyckades hjälpa mig. Efter mycket om o men...

Sonen dreglar MASSOR.... Leker på golvet som vanligt. Nu med dammsugaren som mamma har använt idag. =D
Han e såååååå söt sonen min. Fick puss nyss...
Han leker sig svettig när han håller på på golvet. Verkar gilla mest att leka själv faktiskt...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!