Äntligen...

Skrivet 2010-07-30 Klockan 19:48:15

..tror jag att helvetet är över. Ja mensen från helvetet. Nu sist när jag var på toa var det inget rött eller rosa vare sig på bindorna eller pappret när jag torkade mig. :D
Me like!!!!

Sonen sov 2 timmar mitt på dagen. Det var allt... Skulle söva honom vid 16 nrä hans pappa kom så då blev de ju inget sova av. Men han sover nu istället. Somna tidigt o smidigt.
Han har lekt massor idag, ja sonen alltså. Vi gick till VC och hem. Han var jättetrött när vi kom hem o somnade på 3 minuter.

P-sprutan kändes knappt faktiskt... Gick smidigt o snabbt. Var klara på 5 minuter.

Imorgon ska jag städa, baka lite och få skjuts att handla.

Blir kött o klyftpotatis här ikväll till mat. Jag sövde sonen så lagar hans pappa mat. Skönt...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!