Deppig måndag

Skrivet 2010-07-05 Klockan 19:21:00

E så trött o varm... borde äta men hatar att äta själv... o jobbigt att laga mat...

Var hos syrran på fm i några timmar... Sen var en vän här en sväng. Sen somna sonen o han sover fortfarande... Jag slumra till när jag sövde honom men vaknade till o vågade inte sova mer då jag kanske inte kunde sova i natt.

Imorgon ska vi träffa sonens pappa o hans vänner. Blir att äta glass... Ska bli gott.

Känner mig ensam nu... Skulle så gärna bara åka iväg över en dag. Ut någon stans... Med någon trevlig person (helst kille), bara umgås. Ha trevligt, kanske flirta lite...
Ja ja, drömma kan jag ju alltid..
Men om jag ska pepppa mig själv så finns det iaf 2 killar som redan visat lite intresse sen jag blev singel... Dock vad de är ute efter e nog diskutionsbart... Men trevligt för självkänslan iaf...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!