=(

Skrivet 2010-07-12 Klockan 15:01:10

Usch idag e en jobbig dag.. känner mig som en urusel mamma...
T har sovit knappt 1 timme på fm.. E trött men har vägrat att sova... Han fick ett bad för att svalka av sig lite... E sååå varmt juh.. Skulle ge honom mat men han ville inte ha så de fick bli gröt. Det åt han iaf upp...
16.30 kommer vännen med tåget... Måste åka 15.21-bussen här ifrån pga att det bara går 2 bussar i timmen o att det inte är säkert vi hinner om vi tar den sena bussen. *suck*
Jag får väl köpa en glass o äta elle nåt..

Måste städa innan imorgon em... Men det är så äckligt varmt o jobbigt.

Satt o grät lite när jag gav sonen mat. Vad har jag gjort mot honom... mot oss... kommer inte klara detta...
*tårar igen*
Nej nu måste jag klä mig o kolla så vi har allt med....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!