Flitig söndag

Skrivet 2010-07-04 Klockan 14:09:07

Inatt och idag e sonens pappa här. Jag gick ut o lade mig på en madrass i vardagsrummet i natt... var såå varmt o klarade inte ligga nära sonen när han ville ligga i dubbelsängen.

Han har fortfarande inte berättat för sin familj att det är slut.. Vet inte varför han segar. Om han inte vill eller om  han bara inte orkar bry sig elle vad. Jag har berättat för min familj. Inte för många vänner än men det kommer väl...

Rita kors i taket, pappan gick ut med sonen. Helt otroligt... Sonen sov inte vid 9 som han brukar så han var gnällig o fortfarande trött antagligen men ändå skulle han inte sova mer...

Idag har jag fått hjälp med att få upp lite mer gardiner... Jag har skruvat upp en hylla i sovrummet att ha modemen på. "spikat" fast div kablar... Nu är det bara 1 kabel som ligger på golvet... Fast det gick inte att ordna så det blev snyggt från dörrkarmen, bakom dörren till hyllan med kablarna. Men men bättre än ormot på golvet iaf... Har diskat en del oxå... fått hjälp att slänga skräp oxå.

Jag ska in i duschen innan pappan åker hem vid 16...
Ev får jag fikabesök i em/kväll.. Elle om det blir en fika ute någon stans. Hänger lite i luften fortfarande.
Om det inte blir av så blir det myskväll med sonen. =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!