Härlig söndagskväll

Skrivet 2010-07-05 Klockan 09:06:38

Har ont i huvudet... känner mig tung i huvudet.. o allmänt seg. Men inte så trött på något sätt... Har fått sova riktigt hyfsat i natt. Somnade runt midnatt, tror jag. Sonen vaknade 5.30 o ville ha mat. Han åt upp en HEL flaska välling... somnade om direkt. Och sov nu tills 8.30..
Ska nog ge honom full flaska på kvällen med. Igår fick han liten mängd 2 gånger... Sista precis innan han somnade.

Igår berättade sonens pappa för sin familj, eller iaf för mamman o systrarna. Jag skickade ett sms där jag skrev
"Hej, hör de att *namn* har berättat. Vill bara säga att jag vill hålla kontakten med er och givetvis är det bara att ni hör av er om ni vill träffa timmy eller hälsa på eller prata lite. "
Fick svar av mamman o storasystern. Bara positivt. Grät lite av de gulliga som mamman skrev.
Men det kändes helt rätt att göra och även efteråt.

Hade en vän på besök igår, hela kvällen lång. Mycket prat, mycket skratt och lite gråt. Oj oj vad roligt det var. Absolut vad jag behövde.

Gjorde det officiellt på fb o skickade mess till några vänner om att jag blivit singel igen.
Min fd kk kommenterade o undrade vad som hänt. Skrev ett privad mail till honom o berättade. Han tyckte det var tråkigt ändå men skrev att jag kunde ju komma upp o hälsa på om jag kunde o hade lust. Vore kul att ses igen.. Lite kul att han vill ses iof men jag e väl inte riktigt så sugen på att åka upp dit. Kanske om han bott i stan kunde vi träffats framöver...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!