Jobbig kväll

Skrivet 2010-07-14 Klockan 08:28:28

Hade svårt att somna igår... Var varmt o klibbigt... Samt tankar som snurrade. Ville såå gärna ha någon som låg o höll om mig när jag skulle sova... Tankarna kom om varför de gått så här... Vad gjorde jag för fel.. Varför ville han inte kämpa för mig.. Trodde jag hade hittat någon som det skulle hålla med, även med barn. Därför jag vågade.. otäckt att känna att inte kunna lita på vad man verkligen trodde skulle hålla...
Kommer jag hitta någon igen (när jag e redo) som vill ha mig? På riktigt? Kommer jag våga släppa in helt i mitt o sonens liv? Vågar lita på att inte bli lämnad igen?

Ska till bvc imorgon... Idag ska vi tvätta... Fredag träffa en vän o hennes dotter (om de nu kommer in).. Lördag blir jag barnfri, vet dock inte alls vad jag ska göra..

Upprepar mig säkert massor här oxå... virrig som jag blivit...

Sonens pappa kommer i em/kväll... O på fredag, då sover han här. Har sonen o åker hem till sig med honom på lördag en sväng. Sen är vi själva söndag igen..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!