Jobbig natt

Skrivet 2010-07-06 Klockan 08:17:29

Usch vilken natt... Känns som jag knappt sovit något... Och som jag har svettats...
Har idag ont i överarmarna o nacken...

Idag e det svalare ute... och har regnat lite eller så regnar de lite fortfarande. Svårt att se..

Sonen somnade 22 igår. Saknar tiden när han somnade 20 o jag hade några timmar själv... Sen vaknade han någon gång i natt o lät lite... men lyckades stå emot att ta upp honom. Sen väckte han mig 5. Fick välling i min säng o lyckades till sist somna om... 7.30 var de dags att vakna igen tyckte han.

Idag har jag grovtvätten, tänkte köra en maskin med sonens kläder. Missade några sist... Men tänkte hänga det här uppe sen. I em e det tänkt att vi ska äta glass med sonens pappa o hans vänner.

Försöker känna efter i brösten så jag inte får knölar... Producerar fortfarande mjölk även om sonen inte äter... Hoppas det lägger av snart... De e tungt...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!