Lite ensam

Skrivet 2010-07-11 Klockan 19:47:55

Sonens pappa var här nästan ett dygn... Han sov med sonen i sovrummet o jag sov på en madrass i vardagsrummet.
Fick fläkten uppsatt, bokhyllan fäst i väggen, 2 hyllor uppsatta o gardinstängsfästen i sovrummet.
Vi skämtade o skrattade en del faktiskt idag.. Det var ganska länge sen vi hade en sådan stämning mellan oss. Påminde mig om i början när vi busade en hel del o skämtade.

Sonen sover o har sovit i 2 timmar. Han sov knappt ngt alls på dagen innan han somnade 17.30... Vet inte riktigt vad detta betyder för natten... *suck*

Imorgon kommer vännen med familj ner... Ska möta dem vid tågstationen. Ska bli såååå roligt att träffas. Sen måste jag städa för på tisdag em kommer de hit o hälsar på i nya lägenheten.

Har messat lite med dejten idag... Han undrade om jag hade ångest... men det har jag inte. Inte han heller.. även om det som hände var trevligt så gick de lite fort fram... kanske...
Svarade att jag höll med o frågade om han hade något förslag på hur vi ska få bättre kontroll... Väntar på svar.
Något han sa att jag skulle säga till om jag ville ha ägg.. han kunde tydligen fixa det. Bra då jag ska baka inom nämaste framtiden innan födelsedagen. =)

Känner mig lite ensam nu... Kontrasten dejten i fredags o sonens pappa här i ett dygn o vi hade ganska kul på slutet idag... Mot nu...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!