Måndag igen

Skrivet 2010-07-26 Klockan 08:24:56

Jag är såååååå j*vla trött på mensen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!  O har mensvärk till o från.. Just nu har jag.
Alltid känna mig ofräsch... orkar inte hålla efter hemma heller... :(

Sonen höll på o gnällde o skrek till o från i minst 1 timme i natt... Visste inte vad som var fel... Blev helt galen.. Han somnade om vid 2/2.30... Skickade ett mess o varnade pappan om att han får nog ta sonen o åka iväg när han kommer idag.. Så jag får andas..
Sonen sov nästan hela tiden till ca 7. Jag blev chockad. Han väckte mig inte ens för att få välling vid 5 som vanligt..

Sonen låg i spjälsängen o lekte förut... Låg o lyfte rumpan.. Men när jag skulle filma honom så gjorde han det knappt. Typiskt...

Igår var vi över en sväng till syrran. Så vi fick träffa lite folk o T fick lite mer stimulans. Slutade med att jag fick lite mat oxå...

Kommer kännas konstigt att fylla år... o det kommer saknas en familj... :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!