Natten..

Skrivet 2010-07-07 Klockan 06:20:46

Sonen somnade lite innan 20 igår. Vaknade till en gång inom 1 timme så jag fick lägga mig hos honom igen men då somnade han om. Vaknade någon gång i natt o fick komma över o somna om.
Sen kl 5 väckte han mig genom att ligga o prata. Då var det dags för välling. O nu lite lek. Han var inte redo för att somna om. Inte konstigt när han sovit så mycket i natt.

Sonens pappa hade glömt att han sagt att han kunde komma onsdag oxå.. O han visste ju inte när besöket skulle åka hem... bla bla bla... Gick med på att han kom torsdag mot att han ska åka iväg själv med sonen.
Kul att han glömmer o inte riktigt trodde mig när jag sa som det var. Jag som skrytit om honom...
Blir lite rädd att vi ska behöva lägga upp skriftligt schema vecka för vecka... då kan han inte glömma bort...

Messa med en nätvän igår... o jag försöker koncentrera mig på att blicka framåt.. Komma överrens för sonens skull... Vara vänner. För om jag börjar tänka för mycket.. så gör det bara ont o jag blir sur o irriterad över hur han varit mot mig..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!