orkar inte

Skrivet 2010-07-01 Klockan 04:36:33

SÅÅÅÅÅ trött... sååå slut...
Sonen har hållt mig vaken i 2½ timme nu... O vägrar sova. Just nu ligger han på golvet o leker.
Har försökt med ALLT i sängen innan vi nyss gick upp.
Börjar bli nervös för mig själv.. skrek inte åt honom men ville... ville bara få honom att vara tyst o sova...
Skicka ett desperat sms till hans pappa o tala om att han måste hjälpa till även nattetid nu. Jag klarar inte av detta!!!!  Och han är ju lika mycket pappa som jag..
När jag sist prata om vi skulle sova en natt ute hos honom så tvekade han... han verkar inte vilja ha med oss att göra nattetid. Men om inte för min skull (han e ju så kall när jag e ledsen) så för hans sons skull!!!!
Vill bara få honom att somna...

E så jävla misslyckad... så trött... så dålig mamma.. dålig (ex?)flickvän...
Jag orkar inte...

O syrrans om flyttar idag...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!