suck

Skrivet 2010-07-07 Klockan 20:31:01

Vad kul... Skulle träffat en vän på fredag. Nu ringde hon o sa att hon lovat grabbarna att de skulle åka till ett bad då och hörde om jag ville följa med. Det är första gången vi ska ses sen det tog slut så vi lär ju prata en del... Känner inte för att göra de ute så där... Dessutom inte då jag har varit tillsammans med fadern till en av grabbarna. Hon kanske kunde komma efter badet... men jag räknar inte med det.
Hon skulle höra av sig får vi se...
Jag förstår att de vill åka o bada men det är trist då vi hade bestämt att vi skulle ses. Vill inte åka med heller då jag har mens o att inte få bara när jag äntligen e vid ett bad... e bara pina...

Jag vill åka ut på landet för en dag elle ett par dagar.. Bara umgås me roligt folk och ta det lungt. Bada och grilla... *suckar längtande*

Sonens pappa verkar inte vara intresserad av att ta med oss ut o bada någon gång. Har sagt det till honom men när min mens e över så ska jag verkligen försöka övertala ngn att åka ut med oss. Då skiter jag i sonens pappa. Passar de inte så passar de inte!
Det lät jobbigt när jag frågade förut om vi kunde sätta upp takfläkten.. han skulle fråga sonens farfar. Vi behöver hans hjälp nämligen... O det är sååå varmt här... samt att jag då kan sätta in en bordsfläkt i sovrummet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!