Tankar

Skrivet 2010-07-22 Klockan 11:35:08

Äntligen sover sonen... Han var trött o gnällig men vägrade sova. Vi badade ihop... o till slut fick han en flasta välling.. DÅ somnade han. Missade tydligen att han var hungrig. Fast han åt frukost ca 9...
Mitt tålamod höll på att ta slut..

Orkar inte städa så mycket idag... Jag har ju faktiskt småbarn o sonen älskar att vara på golvet o leka.
Vet inte riktigt vad jag känner inför att träffa "dejten" idag.
Känner att han e nog inte så intresserad... Börjar märka visa drag hos honom som hos exet. T ex att han sällan frågar hur de e..
Vill träffa en kille som den där speciella attraktionen finns med OCH som behandlar mig riktigt bra. Visar omtänksamhet o pysslar om, skämmer bort, verkligen bryr sig, inte skräms iväg om jag blir lite knäpp o osäker.
Vill hitta någon som älskar mig för den jag är... Men jag vet inte om det går att finna.
*suck'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!