Torsdag

Skrivet 2010-07-15 Klockan 07:40:05

Jag funderar på att kanske köpa nya skor... elle sånna där mjuka sköna tofflor i plast... Vi får se. Kanske blir en tur in på skokanonen o kolla idag när jag ändå e på stan. Dock har jag inte pengar nu att köpa några även om jag hittar några. Jag e ju liiiiite efter... följer aldrig modet så där...

Har sovit hyfsat i natt.. Somna sent dock, vid midnatt. O sen väckte sonen mig vid 5 för välling... Sen sov han lite till medans jag varit vaken o tagit de lungt. Just nu ligger han o rullar runt här på golvet.. Men vart nappen tog vägen vet jag inte alls... Som vanligt =)
Jag tog en lång dusch igår när han sov... Pysslade om mig själv lite.

Är ännu en varm dag idag...
Blir bvc kl 11, sen ta bussen in till stan. Fördriva lite tid innan vi ska möta sonens kusin o göra henne sällskap till ett möte... Tror nog de blir en glass oxå på stan. =)
Sen blir det nog hem o ta det lungt.

Vännen fick bilbarnstolen och babysittern igår.. Hoppas det kommer till nytta. Skönt att det ordnade sig så de fick det igår kväll. Var sonens pappa som var snäll o släppte av det på vägen hem.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!