tisdag tror jag

Skrivet 2010-07-13 Klockan 13:37:05

Oj e nyvaken.. somnade när jag skulle söva sonen... Men vad skönt det var att sova....
Passade på att diska tidigt i morse när det var lite svalre... E kvar att plocka o damsuga...

Blev en sovpaus mellan att jag skrev i början o nu... Sonen o jag sov nog ca 2 timmar... Jätteskönt.
Vännen ska komma vid 16 sen. Då hinner jag fixa o de hinner göra det de ska... t

Det blåser en hel del här nu... Skönt!!!!

Har tänkt baka nästa helg... 23-24 juli. Ska köpa ägg via dejten, ant från gården han jobbar på. Han kunde ordna med hemkörning :) Skulle kosta 40 kr för en platta. Vet inte om det är billigt elle inte... Antagligen e de nog det.

Sonen sitter i sin matstol, fastspänd... knaprar på smörgåsrån... Tittar på när jag dammsuger... Duktig kille jag har..

Enligt prognosen nu ska det regna på lördag... Men det hinner nog ändra sig...
En dag i helgen ska sonens pappa ta med sonen hem till sig. Ac så det e ju skönare... o sonen har inte varit hos pappan på ett bra tag nu. Vad jag ska hitta på vet jag inte än.. Vet inte än vilken dag det blir.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!