*gråter*

Skrivet 2010-07-17 Klockan 11:16:13

*gråter*
De har åkt nu... Ska vara utan min son tills ikväll ca 17.30.. det är TOMT här hemma nu...
Vad har jag gjort????
Jag vill ju egentligen inte ha det så här... Men ville inte ha det som det var heller.
Saknar familjen vi skulle vara!!!  Varför slutade han bry sig? Slutade älska mig? Varför var jag inte värd att kämpa för? Förstår inte varför jag förtjänade kylan...

Började gråta innan vi gick ner till bilen... Sa knappt hej då till sonens pappa... Det gör så ont... O han bryr sig inte ens den jävlen. Helt oberörd. Nöjd med att leva livet o att leka pappa ibland.
Rätt åt honom att han sov dåligt i natt!!!!!!!!

Känns som jag kommer vara ensam resten av livet... Jag o sonen.. Umgänget mitt minskar oxå med ca 90 % nu... Vill bara sova bort dagen.. Slippa tänka o känna..

Känner mig som en urusel mamma som gör så här mot sonen...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!