Gårdagen o idag

Skrivet 2010-07-19 Klockan 12:25:29

Hann inte skriva igår... Vaknade sent efter förmiddagsvilan.. 30 min innan vi skulle vara hos vännen. Opps.. Men efter lite om o men så kom vi dit 1 timme senare än planerat... Hade en toppendag där!!!! 
När jag kom hem så fick sonen välling o sen sov han. O så ringde hemtelefonen, då var det systerdottern som frågade vad jag gjorde... Hon hade kommit hem från far sin där hon varit i 2 veckor. Så hon kom över o vi satt o pratade i några timmar. Trevligt =)

Nu idag ska systerdottern hjälpa mig o gå ut en sväng me sonen efter att han ätit lunch. Jag ska dammsuga och det är mycket enklare om vagnen o han inte e här. Vi har en fin park här bakom oxå som de kan gå i.
Har plockat in rentvätt o håller på att plocka ihop smutstvätt inför onsdag då jag ska tvätta.

E varmt idag men inte så äckligt varmt som det varit när de var som jobbigast.
Sonens pappa kommer mellan 16 o 17 idag.
Funderar på om jag ska ge mig på att själv sy gardinerna av tyget till sovrummet... Vore kul att få upp dem i veckan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!