Onsdag

Skrivet 2010-07-21 Klockan 13:37:27

Har sovit så där i natt igen... Sonen har oxå gjort det. Gnytt efter nappen en del..
Jag har även drömt konstigt...

Vi har sovit i omgångar på morgonen, gick upp vid 9. Har varit o handlat mjukmedel till tvätten senare... och fruktpure till sonen. På vägen tillbaka stannade vi i parken lite så han fick ligga i skuggan o leka lite på en filt. Var riktigt skönt ute i skuggan.
Kollade hans temp när vi kom hem men han hade bara 37,7 så det är inte någon feber i denna värmen.
Hoppas han vill somna snart.. Men nu ligger han på golvet, kravlar sig fram o hittar lite olika saker att undersöka.

Ska storhandla i em. Har en lååång lista på vad jag ska ha... Har kommit på att jag ska köpa hem så jag kan göra pastasallad. Det är ju kallt o gott att äta när det är varmt. Lätt att göra mycket på en gång och det behövs inte mycket av varje ingrediens.
När vi flyttstädade hade jag gjort det och bjöd på. Var mycket uppskattat... O jag tyckte oxå det var jättegott!!!

Planeringen resten av veckan:
Idag tvätt o storhandling
Imorgon äggleverans (måste ant försöka dammsuga o städa lite oxå)
Fredag träffa vännen m familj o sen kommer sonens pappa på kvällen.
Lördag baka
Söndag Inget planerat


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!