grubblar

Skrivet 2010-07-22 Klockan 20:24:18

*suckar igen*
HATAR attraktionen vi har mellan oss... "dejten" o jag... lär inte bli mer än det...
Börjar känna igen tecknen från förra omgången för 5 år sen. Borde jag kanske bli kk med honom o ha klara regler? Jag vet inte... Gillar känslan av att vara attraktiv och få någon att känna åtrå. Var länge sen annars..

Jaja, får ge de några dagar... Koncentrera mig på sonen o vänner.
Hålla mig borta från honom...

Måste bearbeta känslorna ang exet oxå... men hur... Vet inte..
Grubblar en del om kvällarna tyvärr. Vet inte hur jag ska prata me exet, om jag ska det. Utan att det går ut över relationen som föräldrar...
Jag känner ju att det är hans fel i grund o botten att de gick som det gjorde.

Nu ska jag se om sonen vill ha välling o sen sova..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!