Måndag kväll

Skrivet 2010-07-26 Klockan 21:40:15

Sonens pappa har inte koll på vad vi har bestämt... *suck* Ingen större fara egentligen ang den helgen... Men jobbigt att han inte kan minnas vad vi bestämt. Vi ska prova att han ska ha sonen över natten oxå i augusti o då ska vi göra schema som gäller 1 månad fram iaf. Och jag har kommit på att han får gäran ha sonen 4 kvällar några veckor. Nu e de jag som valt schemat men nu har jag alltid sonen 4 kvällar... Tisd, tors, lör o sön.
Och faktiskt så har sonens pappa inte druckit på länge men nu skulle han o en vän grilla o dricka o ha det trevligt där ute på landet. *lite avis*

Tur det är samma kväll som vi ska ha familjegrillningen =)

Blev lite gjort idag... Inte mycket. Diskade... Gjorde pastasallad.. Åt mat me sonens pappa, han bjöd.. O nu har jag badat... Skönt. Sitter med honung insmetat i ansiktet... Har slarvat lite med skötseln av ansiktet tyvärr...

Imorgon ska vi gå på stan med vännen o son o ev sambo. Ska bli kul. Försöker att inte tänka på hur tomt det blir när de åkt hem igen...

Gick o kollade i sovrummet... Då hade sonen somnat... o även hans pappa en sväng... :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!