Dumma dammsugare

Skrivet 2010-07-28 Klockan 11:10:33

Ringde 5 min för sent... Men kl 13 e det jag som ringer barnmorskan.. Jag vill börja med p-spruta. Måste prova det o se om det hjälper mot mensen. Blir galen på detta... Trots dubbla bindor får jag tvätta upp trosorna jag haft på natten...

Köpte galltvål igår och det hjälper en del mot blodfläckar... Ska köra lite innan tvätten imorgon, på några fläckar. Se om de hjälper även mot gamla fläckar...

Kom äntligen på idag vad jag skulle kolla efter i beg-affären om de har öppet... Kakburkar...

Bråkar med dammsugaren... Munstycket blev knäppt sedan jag tog i sär det och rengjorde det... Vilket innebär att jag tar livet av min rygg nu när jag dammsugar... Men men måste fortsätta. Sonens pappa ska förbi jula o kunde köpa ett nytt åt mig. E ju krångligt att behöva åka dit me buss o greja...
Sen ska jag bara lyckas byta oxå... men men det har han sagt att han kan hjälpa mig me oxå..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!