Imorgon händer det =D

Skrivet 2010-07-29 Klockan 21:00:35

Sonen somnade 19.30/20... Trodde inte han skulle somna så tidigt... Men det var mycket bökandes innan han somnade...

Till slut ringde distriktsmottagningen mig... Var min hälsosköterska från när jag gick i viktgrupp... Så hon bokade in mig 10.30 till henne imorgon. Sa att då får hon träffa sonen oxå o de ville hon gärna. Frågade hur gammal han var o tyckte tiden sprang iväg.
Skönt att få sprutan tagen!!!  Jag hoppas hoppas hoppas det bryter mensen...

Jag har så delade känslor ang att börja dejta... Borde kanske inte tänka så mycket utan bara börja dejta. Men dejta flera o leta efter vad jag söker...

Får se hur de blir när jag ska vara barnfri första natten. Vännen jag trodde var barnfri är inte det... *suck*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!