Riktigt kramsjuk

Skrivet 2010-07-07 Klockan 18:30:51

Aj aj så ont jag har. Var o handla med syrran förut. Gick o kolla allt möjligt...
Sonen var supertrött. Och jag fick riktigt ont i magen, de där jäkla delade magmusklerna... Blir så trött på det!!!


Konstigt men sedan jag blivit singel så har jag blivit riktigt kramsjuk.. Det är jobbigt.. men konstigt.  
Bryr mig mer om hur jag ser ut oxå. Önskan att sköta om mig mer har återkommit...

Köpte ett paket naturdiet till. Det är iaf bättre att dricka sånt när det är så varmt än att inte få i mig ngt. Det är alltid lite näring i dem. Samt att det är bättre med det än chokladen som jag är SÅÅÅÅÅ svag för..

Köpte linsvätska oxå... Ska bara hitta linserna oxå sen flytten. :)

Imorgon vid 8 kommer snickaren o byter ut en bänk i köket.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!