Fredag fm

Skrivet 2010-07-09 Klockan 09:41:50

Sonen väckte mig 4.30.. Var jättehungrig o ville ha välling. Han åt bara gröt igår kväll. Somnade sen om inom 1 timme tror jag det var... Jag hade lite svårare för att somna om så jag gick upp o öppnade balkongen... Det var svalt o skönt...

Idag har vi inget planerat, inte imorgon heller. Förutom att pappan ska komma på kvällen då...
Kanske blir att packa upp lite...

Varför e de så skönt att bajsa i ny ren blöja för... Knas unge.
Usch nu ligger han på golvet o gnisslar tänder...

Jag har drömt om exexet i natt.. USCH! Dels drömde jag att han var pappa till sonen.. o så drömde jag ngt annat om honom oxå... Tur det bara var mardrömmar!

På måndag kommer vännen m familj till stan!!!   =D  =D   =D
Ska bli sååååå kul att ses... att kunna ses impulsivt...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!