Ändrade planer

Skrivet 2010-06-24 Klockan 20:37:44

Blev lite ändrade planer... vännen var sen.. o sen pappan till sonen med.

Han försöker söva sonen nu... går inte så bra. Hör hur sonen ligger o skrattar.
Talade om att jag o sonen firar midsommar i stan imorgon. Oki svarade han.
Frågade lite senare hur han ville träffa sonen i helgen... I morgon e ni väl upptagna sa han.
O jag får väl rätta mig efter vad ni har planerat. Har inget planerat än sa jag, därför jag vill veta.
Han hade pratat lite me en kompis, att de va kämpigt mellan oss. O killen hade sagt "det är väl som det är"
Vad f**n betyder de då?????? Jag fatta noll.

Pappan kommer kanske åka till sin familj imorgon... blir intressant o höra vad han säger till dem då vi inte e med. Jag vet att det kommer vara besvikna. Men efter tisdagen så... de går bara inte.
Samt har han jour. Jag kan inte låtsas som ingenting...

SKulle ha gått iväg men han fick skjutsa mig o handla o hämta saker hos mamma.

Wow nu frågade han vad jag hade ätit till mat idag... De kanske går in lite sakta hur han behandlat mig... att han inte har brytt sig... Jag har sen tisdag kväll inte sökt kontakt me honom utan det är han som har skickat mess o jag svarat bara. Jag ligger LÅGT!

Fick frågan av vännen idag om jag tror det går att reparera förhållandet efter uppehållet eller om han sårat mig för mycket... jag vet inte. Men jag vill ju egentligen att vi ska få ett bra förhållande o må bra.

Det känns konstigt att inte fira midsommar ihop... och tråkigt att sonens första midsommar ska han fira utan sin pappa... men men...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!