En till dålig natt

Skrivet 2010-06-22 Klockan 09:44:50

Har sovit så där... Sonen fick sova i sängen hos mig... O han har inte kunnat lega still. Tog tid innan jag kunde somna... O så har han väckt mig några gånger i natt... Vakna tidigt... O han vägra somna om.. så det blev gröt tidigt... Sen har vi sovit 1 timme till..

Tror femte tanden tränger igenom snart... *suck* Han sover så dåligt då... o FORT går de för tänderna att komma tycker jag...

Idag ska vi till bvc o väga sonen. Sen ska mamma komma hit o vi ska äta mat ihop... Just ja, ska ta ut kycklingen ur frysen.. Såå gjort.
Under dagen kommer syrran o ungar köra saker hit. ATt förvara tills de flyttat. Hon fick igår ta min extra nyckel då hon kommer bo närmast.

I kväll kommer sonens pappa o hälsar på. Får se hur de går..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!