Fått lite gjort

Skrivet 2010-06-09 Klockan 19:02:13

Idag har jag faktiskt fått lite gjort. Packat upp torrvarorna som kom hem igår kväll..
Och packat upp dvd/bioljudet.. Mamma har varit här en sväng oxå..
Ringde min äldsta syster o frågade om hon ville köra oss till IKEA imorgon.. Men hon hade inte tid, det förstår jag. Men så ringde hon upp kort senare o sa att det blir tidigt isf o bara en SNABBIS..
Så vi ska till IKEA imorgon :D
Sa att hon inte var tvungen och hon skulle inte ha dåligt samvete... men nu blir det iaf.

IKEA och Biltema blir det.
Inköpslista:
IKEA
- Gardinpar Lill 4 paket 
- Clipsramar  10 x 15

Biltema
- Rullgardin Bambu  160 cm
- Rullgardin Bambu  120 cm
- Duschhylla
- Tavelkrokssats eller Krok- & fästsats

Nu ikväll har sonen smakat "min" mat. Fast inte så stark.. Det var tveksamt. Han fick i sig några småskedar bara.. Men är alltid en början :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!