Framsteg?

Skrivet 2010-06-24 Klockan 07:52:00

Tror att han börjar sakna mig... att vi inte umgås o inte pratar.
Han hade messat i natt o frågat om jag var vaken. Svarade när sonen väckte mig... Då hade han fått ett jourlarm o åkt på. Tog längre tid att hitta dit än att laga felet.
Han ska komma ikväll o träffa sonen. Jag tänkte gå ut då. Efter hur ledsen o sårad jag blev i tisdags så e det bäst att jag inte är här så mycket.

Känner mig duktig över igår.
Tvättade, diskade (dock inte allt), följde med ut på stan.. Åt mat bra.
Och jag hörde inte av mig till honom utan lät honom vara. Svarade bara när han skickade o inget mer.
Höll mig låg.

Idag får sonen o jag besök av en vän o hennes dotter. Ska bli kul. Har inte träffats på evigheter...

Har sovit hyfsat i natt... Sonen gick att lägga över i spjälsängen första delen av natten.. O sen fick jag sova på min sida av sängen...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!