Kvällen

Skrivet 2010-06-29 Klockan 21:16:15

Sonens pappa gick precis... Vi har inte tjafsat elle bråkat alls idag. Vad skönt.
Sa ngt om att jag funderade på om vi ev skulle sova där ute lördag till söndag.. Var ju ett tag sen sonen var där ute nu. Men han tvekade mycket så det blir nog inget. Men vi skulle behöva prata i helgen om oss..
Och jag vill gärna att han tar ut sonen dit o har honom där lite. Det är ju ändå hans pappas hem.
Vet inte varför men tårarna kom nu när han gick, visade dock inget för honom. O vet inte varför... saknar väl det vi en gång hade... o familjen vi skulle ha varit nu.
Vi visar inga känslor för varandra...

Sonen ligger o leker på golvet nu. Mätt o glad efter gröt o lek med pappa.
Han kommer på torsdag efter jobbet igen. Jag släpper väldigt mycket till honom när han väl är här.. Men det är ju enda gången han träffar sonen o kan ta ansvar. Samt att jag måste få slappna av lite..

Om det tar slut, vilket är det troligaste, så är det konstiga att det sker nästan i närheten av min födelsedag. Mitt första förhållande tog slut dagen efter typ..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!