Ledsen son i natt

Skrivet 2010-06-28 Klockan 07:03:49

Oj oj vet inte vad det varit me sonen... Vid 1/1.30 i natt så väckte han mig, tog över honom till min säng.. Men de gick inte. Så ledsen han var... Fick ta upp honom o bära omkring på hnom ett bra tag.
Slutade med att jag satt hud mot hud (i värmen) o vagga honom i sängen.. Till slut kunde jag lura honom genom att hålla honom o lägga oss ner så han låg på min arm.
Sen vagga honom mer o sjunga lite... Till slut somnade han... o då lite till hjälp av kissen. Han lade sig på sängen o tvättade sig så sonen vaggades lite extra. =) Tror att han hade ont av ena tanden som inte kommit upp än...
O till min förvåning vaknade han inte förrens 6.30 då han fick äta.
Nu ligger han o leker på golvet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!