Orkar inte

Skrivet 2010-06-10 Klockan 04:41:57

Orkar inte!!!!!
Har sovit max 3 timmar sen jag gick o la mig.. Först kunde jag inte somna... Sen TROR jag att jag somnade men då vaknade sonen. Han fick komma över i min säng... snutta lite o sen somna om. Bara för att vakna för ca 1 timme sen o vägra somna om. Vet inte om han hade lite magknip för efter bearbetning så kom det några ordentliga fisar... Men han vägrar somna om nu igen... Så jag lade honom på golvet under babygymmet.
Jag orkar inte.. orkar inte... orkar inte...
Nu e han hyfsat nöjd och kanske blir lite trött så jag får sova lite till innan kl 8 när vi ska upp.
*suck*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!