Skön seg start på dagen

Skrivet 2010-06-28 Klockan 12:12:39

Så har vi sovit i 2 omgångar på förmiddagen... inte länge alls varje gång, max 1 timme... Men oj så skönt.
En dusch har jag oxå tagit mig tid med. Det var UNDERBART!

Jag måste börja ta hand om min hud bättre... Den ser hemsk ut... Jag som hade så bra hud... Men ska hitta dit snart. Så svårt kan de väl inte vara att hitta 5 min morgon o 5 min kväll.
Måste bara köpa hem ansiktskrämen o honung.

Sonen sitter o tittar lite på tecknat nu.. pratar lite då o då med tv'n. *hihi*
Vi ska snart ge oss iväg en sväng in till stan.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!