Slut i kropp o själ

Skrivet 2010-06-21 Klockan 17:17:21

Sonen sover o jag har sovit oxå...
Hände en del när syrran o systerdottern var här.

Pappan skicka mess förut.. han hade problem me sin dator. Samt han frågade om sonen sov länge...
Inte en fråga om hur de va me mig elle hur jag hade sovit... Kul. Borde väl inte vara förvånad.
Höll mig ganska kort när jag svarade på hans mess.
E svårt att hitta rätt gräns... Han e ju pappa till sonen min o missade en grej idag som jag tog kort på. Men jag vill inte skicka mess om han inte skickat först. Tanken e ju att han ska sakna mig.
Får väl skicka kortet när han hör av sig nästa gång..

Jag ska få ny matta i köket. De ska måla väggarna och även stommen och inuti köksskåpen. Få ny arbetsbänk.
Och de ska sätta upp tapet i sonens rum, som jag oxå får välja.

Om ca 1 timme kommer en kompis... skönt att få sällskap. För nu när jag e själv snurrar tankarna..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!