Sovit asdåligt

Skrivet 2010-06-21 Klockan 07:20:24

Har knappt sovit i natt känns det som. Tror sonen väckte mig vid 4... ville ha mat. Han brukar somna om men NEEEEEEJ då, inte än. *suck* Gav upp till slut o gick upp så han fick leka av sig o förhoppningsvis bli lite trött.

Pappan hörde av sig igår... skicka mess när han var på väg hem efter jourlarm. Men han frågade bara om sonen sov... O han har säkert sovit gott i natt. Han har ju ingen son att ta hand om helt själv nu...
Men det känns som det bara e för mig att vänja mig vid att vara helt ensam me sonen.. För när jag tänker så har ju inte pappan visat känslor för mig på ett tag. *suck*

Idag kommer syrran o hennes dotter hit. Skönt me lite sällskap. O ikväll kommer en vän hit. Första vännen att hälsa på i nya lägenheten. Hoppas jag hinner sova lite me sonen något så jag får lite mer ork bara...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!