Tårar

Skrivet 2010-06-20 Klockan 12:43:38

Hemma...
Det är jobbigt. Tårarna kommer o går...
När jag vakna i morse kändes det oki, som att detta löser vi och det kommer gå bra.
Men sen när jag duschade kom tårarna.

Sonen sover gott nu.. han hann inte sova ngt på förmiddagen.

Ringde mamma o berätta om uppehållet precis. Hon sa att jag ska inte ta på mig detta.. Att jag ska gå ner mig.. lättare sagt än gjort.

Önskar jag kunde komma över ledsamheten o bli arg elle nåt istället...

Imorgon på dagen kommer syrran o hjälper mig lite. Sen på kvällen ska en vän komma o hälsa på.
Hon har inte träffat sonen på jättelänge... han kommer va jättestor för henne..

Nu e pappan o hjälper till vid en flytt. Ska ant komma förbi sen en sväng... ev hjälpa mig o borra upp lite saker... o träffa sonen givetvis..
När vi åkte från pappan så var de jättejobbigt... då kändes de att nu e de verkligt...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!