Trådlös

Skrivet 2010-06-26 Klockan 07:09:27

Nu e jag glad... Jag lyckades koppla in den trådlösa routern jag fick av syrran. Hade problem me vilket lösenord jag skulle använda... Gav mig på det nu igen, efter att ha låtit det vara några veckor...
Jag körde installationsprogrammet, som inte ville slutföra. Men där i hittade jag säkerhetskombinationen...
Tog lite tid innan jag fattade men jag fattade till slut hur de valt den. :D
Så nu surfar jag trådlöst. =D Måste bara komma på något bra sätt att förvara modem o router snart...

Detta blev en bra början på dagen. Behövde jag efter att sonen knölat med att somna om.
Fast han sov i sin säng fram till 4.30 då han ville ha mat. Har väckt mig några gånger men bara 1 gång behövde jag gå upp o ge honom nappen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!