Uppe tidigt

Skrivet 2010-06-09 Klockan 05:25:35

Uppe tidigt idag... sonen höll på o väckte mig vid 2.30 började han... till slut tog jag upp honom 3.30 o gav honom mat. Han somnade om snabbt när han var klar. Men jag kunde inte somna om så jag gick ut i vardagsrummet o har varit vaken sen dess...
I skrivandes stund är kl 5.20 och sonen är vaken igen. Nu tog jag med honom upp.. han leker på golvet och förhoppningsvis blir han trött så vi kan gå o lägga oss när hans pappa går upp och åker iväg. Och sonen är nöjd på täcket under babygymmet. Nu har han vänt sig om o ligger på mage o pillar med en leksak han haft ner.
Det är så kul att se honom. Var för detta som vi flyttade. Han rör sig på govet, vrider sig och vänder sig en hel del... =)
Datorn än så länge har fungerat bra. Formaterade om den igår och lade in win xp.. Hoppas den fungerar bättre än förra formationen o windowset.
Idag har vi inget planerat... Ant gå o handla... Jag måste erkänna att jag e jättegodissugen...
Minns inte om jag skrev det igår men reparatören var här och fixade lite... var 3 saker han skulle återkomma om/med. Jättekul att man inte duschat på flera dagar, går i slaskläder o bara känner sig sååååå ofräch...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!