Ensamheten suger

Skrivet 2010-06-27 Klockan 15:04:40

Nu kommer ensamheten krypandes... Börjar bli jobbigt.

Svarade sonens pappa på ett mess från i natt... svarade på en fråga o skrev även att sonen tittar på ytterdörren då o då som om han väntar på att pappan ska komma. Det kommenterade han inte ens..
Har inte en aning om NÄR han vill träffa sonen eller oss nästa gång.. Det stör mig!
Men jag får planera upp mitt o sonens liv... så får han väl höra av sig när han vill o se om vi inte har något planerat. Samtidigt så vill jag ju att de ska träffast mycket. Det är viktigt för dem...

Låg o tänkte tidigare... försöker vänja mig vid tanken att det ant kommer ta slut... O det är ju bättre att sonen har 2 föräldrar som e sams o som mår bra på var sitt håll... än att vi mår som vi gjort nu...
Men de skriker inom mig... gör ont!
Nu kommer tårarna igen...

Vi som skulle njuta av att ha en skön hemmadag...

Nu ringde syrran, kanske kommer hon o systerdottern förbi o lämnar lite saker till källaren. Dock hade hon tvättstugan ikväll så de lär inte hinna stanna o umgås...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!